Ekim 30, 2012

Aklı Bulanık Teknik Adam

 
  Ne oldu? Hani bu takım artık koşacak parçalayacaktı? Geldiğinden beri bir teknik adamın elinde olabilecek her imkana sahip olan Kocaman, Alex'i yollayalı bir ay geçmemiş, istifa için doğru zamanı bekliyorum zaten bu şekilde 34 hafta dayanamam şeklinde konuşuyor. Marsilya maçında ikinci yarı, Caner hemen önümdeki mevkiide oynadığından çok net şekilde bitik halde olduğunu, koşamadığını görmüştüm. Lakin ilk yarı çok güzel oynamış ve çok koşmuştu. Fakat ben, sıradan taraftar bunu görürken, 15-20 dk bunu göremeyen Kocaman, ancak Caner kendini yere atıp beni değiştir dediğinde değiştirebildi. Benim için Aykut'un hocalığı zaten orada bitmişti.
 
  Gelelim Pazartesi'ye. Krasiç hazır değil, bunu görmek zor da değil. Oldukça kaliteli bir futbolcu, hazır olunca iyi olacaktır muhakkak. Hazır hale gelebilmesi için de tabii ki maç oynatılmalı. Ama daha 50. dk adamın bitkin olduğunu bu sefer tv'den bile anlayabiliyordum. Aykut kaçıncı dakikayı bekledi, 66. Çünkü farkedemiyor. Kafası o kadar yoğun ki farkedemiyor. Tahmin ediyorum, ikinci yarıya çıkarken, hamle yapmak yerine basın toplantısında ne yapacağını düşünüyor. Caner'i çıkarması gerekirken  Alex'i çıkarınca ne olacak onun hesabını yapıyor. Yani kendini maça verecek kadar sağlıklı bir psikolojide değil. Hangi teknik adam korner kullanılırken ortasahada son adam olmadığını farketmez? Kenardan bağırıp birini ortasahaya çekmez? Belki kimin son adam olması gerektiği belli, ama söylediği dinlenmedi; bu zamana kadar takım organizasyonunda son adamın kim olduğunu bile öğrencilerine öğretemeyecek kadar kötü bir öğretmense daha pas yapmayı vs öğretecek. Toplama öğretemeden çarpma bölme mi gösterecek? Ve ben her maç soracağım. Alex oynasaydı da 3-1 kaybetseydik ne olurdu?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder